(Manufacturing Strategy: Experiences from Select Indian Organizations)
دانلود ترجمه مقاله سال 2000به عنوان (Manufacturing Strategy: Experiences from Select Indian Organizations) Manufacturing Strategy Corporate Strategy Order Qualifiers Order Winners استراتژی استراتژی تولید سازمان های هندی برندگان سفارش توصیف کنندگان سفارش تولید جهانی |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 1010 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 15 |
نویسندگان :G.S. Dangayach and S.G. Deshmukh
کلمات کلیدی:Manufacturing Strategy, Corporate Strategy, Order Qualifiers, Order Winners, World-Class Manufacturing
Abstract
The manufacturing function can be a formidable weapon to achieve competitive superiority. Through three case stud- ies, this paper observes the manufacturing strategy practices in select Indian organizations. The common aspects and dif- ferences between the example organizations are highlighted. A model is proposed linking the manufacturing competitive priorities and the action plan pursued by these firms.
Introduction Turbulent and uncertain marketplaces throughout the world are the result of intense competition, changes in manufacturing management, develop- ments in manufacturing technology, environmental changes, rapid advances in information technology, developments in new processes and materials, open- ing up of economies, shortening of product life cycles, and advances in physical and biological sci- ences. The transition of production systems to new organizational forms and managerial practices under the pressurc of radical changes in competition, mar- ketplaces, technologies, and socioeconomics has attracted much research attention. It is becoming increasingly important for manufacturing organiza- tions to articulate clear and coherent manufacturing strategies that support their long-term business objectives
چکیده
عملکرد صنعت میتواند بعنوان یک سلاح دشوار برای دستیابی به برتری رقابتی باشد. این مقاله شیوه های استراتژی صنعتی را در سازمان های هندی منتخب مورد مطالعه قرار می دهد. جوانب مشترک و تفاوت های بین سازمان های ذکر شده را نیز مشخص میکند. مدل ارائه شده در این مقاله مرتبط به اولویت های رقابتی صنعتی است که این سازمان ها به کار میگیرند.
کلمات کلیدی: استراتژی های تولید –استراتژی های صنفی- برندگان سفارش- توصیف کنندگان سفارش- تولید جهانی
مقدمه
بازارهای اشفته و متزلزل در سرتاسردنیا نتیجه رقابت شدید- تغییرات در مدیریت صنعتی- گسترش تکنولوژی صنعت- تغییرات محیط زیست- پیشرفت های سریع در تکنولوژی اطلاعات- توسعه فرایندهای جدید- فقدان دوره های عمر محصول و گسترش علوم زیستی و طبیعی هستند. تغییرات در سیستم های تولید فرم های سازمانی جدید و شیوه های مدیریتی تحت فشار تغییرات اساسی در رقابت- بازارها- تکنولوژی ها و اقتصاد اجتماعی- بیشترین توجه تحقیقات را به خود جلب نموده اند. معرفی استراتژی های منسجم و روشن به منظور حمایت از اهداف طولانی مدت تجارت از مهم ترین دغدغه های سازمان های صنعتی است. استراتژی تولید در یک سازمان مرتبط به تصمیمات اساسی است که به منظور دستیابی به منافع رقابت اتخاذ می شود. در گذشته در کشورهایی مانند هند- استراتژی تولید بعنوان یک موضوع مهم در نظر گرفته نمی شد. در حقیقت استراتژی تولید بعنوان یک رابطه نسبی ناچیز با عملکردهای اقتصاد و بازار در نظر گرفته میشد که تا حد امکان باید اهداف تولید از جمله هزینه های اساسی را پوشش میداد. برای اولین بار – اسکینر مطرح کرد که عملکرد صنعتی یک شرکت میتواند چیزی بیشتر از صرفا یک تولید ساده باشد. ارزیابی نقاط ضعف و قوت تولید امری ضروری به منظور یافتن استراتژی های تولید در رقابت بازار می باشد. برای ارزیابی فاکتورهای اساسی موفقیت در محیط های رقابتی – شرکت ها باید استراتژی هایی را تنظیم کنند که مطابق با استراتژی های تجاری به منظور دستیابی به عملکرد و امکانات بهتر باشد. تاکنون مطالعات زیادی توسط محققان گوناگون در این زمینه صورت گرفته است.
فایل ترجمه شده ورد 15 صفحه
فایل اصلی لاتین و فایل ترجمه شده به شما عزیزان ارائه میگردد...